loading...
بزرگوار | ترول , پیامک , جوک و سرگرمی
Reza بازدید : 69 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

ری ما را بر عظمت و شناسایی شب قدر راهی نیست . تنها می توان درزیر باران رحمتش ایستاد تا برما ببارد و جانهایمان را از آب زلال خود شست وشو دهد و پاک سازد . . .

 

بقیه در ادامه مطلب ....


خدایا مرا ببخش که همواره در گرفتاری هایم دنیا را از تو خواسته ام . . .
الهی دستانی عطا کن که تو را برایم از تو بخواهد !

 

 

در لیالى قدر قرآن به دل کن ، نه فقط قرآن به سر
که اولى جوهر ذات تو گردد دومى خارج از گوهر تو است . . .

 

 
 

الهی ان شب که همه قران به سر می گذارند
ما را توفیق بده قران را به دل کنیم . . .

 
 

 

امشب خدا بگشود درهای سما را / پیوسته می خواند به خود اهل دعا را
گر پهن کردی ساعتی سجاده ات را / یاد آر یاران و ببرهم نام ما را
 

 

 

آدم خلیفه ی تنهای خدا روی زمین است
امپراتوری که گاهی باید برگردد به آخرین سلاحش
و سلاح او گریه است . . .
و سِلاحُهُ البُکاء . . .

 

 


خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه ، امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود . . .

 

 

خدایا در این شبهای قدر قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن تا در هایی را که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و در هایی را که به رویم میبندی به اصرار نگشایم . . .
التماس دعا

 

 

و من هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم :
“ بندگانم را آگاه کن که من بخشنده ی مهربانم ! ”

 
 

 

الهی
تو را سوگند بر مظلو میت علی و دلهای مملوّ از آه و فغان
به حرمت شب قدر بینوایان را در حسرت سعادت ناشی از فضیلت خویش مسوزان و دلهای افتاده را از درگاه با عظمت خویش نا امید مفرما

 

 


آرامش سهم قلبی ست که در تصرف خداست !
قلبتان آرام و لحظاتتان خدایی . . .

 

 
 

خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم
بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم
خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد
کمی هم به فکر دلم باش مبادا بمیرد !
خدایا دلم را که هرشب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته ، شبی میفرستم برایت . . .

 

 


 

رسول خدا ( ص )
هرکه شب قدر را زنده بدارد تا سال دیگر عذاب از او دور می گردد . . .

 

 

 

یارب چه بسی جرم و گناهم دیدی
رسوائی من به رحمتت پوشیدی
امید من است و بخشش روز جزا
جز درگه تو نیست مرا امیدی . . .

 

 

 

از تو فرار می کنم و جز تو جایی را برای پناه بردن ندارم ؛ منو ببخش . . .

 


 

 

شب قدر از خم توحید شرابم دادند
تشنه لب بودم آب از می نابم دادند
العطش گفتم و نوشیدم از آن باده ناب
تا نجات از عطش روز حسابم دادند

 

 
 

از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد
امشب چشمانم را با آب توبه می شویم
و کلام قرآن در دهانم می ریزم
تا خواب چشمانم را نیازارد . . .

 

 

شب قدر است جسم تو کز او یابند دولت‌ ها / مه بدرست روح تو کز او بشکافت ظلمت‌ ها
مگر تقویم یزدانی که طالع‌ ها در او باشد / مگر دریای غفرانی کز او شویند زلت‌ ها

 

 

 

در زندگی برای رسیدن از خود به خدا یک خط راست و کوتاه لازم است ؛ نامش صراط مستقیم !
ای مهربان ، ایاک نعبد و ایاک نستعین . . .

 

 

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی / شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی
لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم / سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی

 

 
 

شب قدر، شب حضور روح و ملایک در محضر امام زمان (عج) است . . .

 

 

امشب تمام آینه ها را صدا کنید .
گاه اجابت است رو به سوی خداکنید .
ای دوستان آبرودار در نزد حق، درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 35,469
  • بازدید کلی : 700,155