loading...
بزرگوار | ترول , پیامک , جوک و سرگرمی
Reza بازدید : 109 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال
یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد
و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی ؛
آی می چسبد …

بقیه در ادامه مطلب ...

 


بعضی حرف ها را فقط دست ها به هم میزنند …
فقط دستها…






ﺍﯾــﻨـــﻘـــﺪﺭ ” ﺗـــﻌـــﻮﯾـــﺾ ” ﻧــﮑــﻦ …
ﺑـــﻪ ﺧــــﺪﺍ ﮔـــﺎﻫـــﯽ ﻣــﯿــﺘــﻮﺍﻥ ﺭﺍﺑــﻄــﻪ ﻫــﺎ ﺭﺍ ” ﺗــﻌــﻤــﯿــﺮ ” ﮐـــﺮﺩ
ﺣـــﺘــﯽ ﺑـــﺎ ﯾـــﮏ ﻟـــﺒــﺨـــﻨـــﺩ ﻋــﺎﺷــﻘــﺎﻧــﻪ






چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند ،
کافی ست نگاه کنی . . .






در این غروب
ﻫﺮ ﻧﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺑﮕﻮﯾﺪ
ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ
ﺣﺎﻻ
ﺳﻤﻔﻮﻧﯽ ﭘﻨﺠﻢ ﺑﺘﻬﻮﻭﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﯾﺎ ﺯﻧﮓ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺻﺪﺍﯼ اوﺳﺖ …






صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی “تعطیلی رسمی تمام دردها”






مخاطب خاص من!
خاص بودن خاصیت توست!
تـــــــــــــــو همیشه خاص می مونی
چون سلیقه ی منی …






لـج میکنم …
بداخلاق میـــشم!
نه چیزی میبینم،
نه چیزی میشنوم،
نه چیزی میگم!
دست خودم که نیست
تو که نباشی،
زندگی
بـــــــــــــــایــــــــــد
به کامِ من تلخ بشــه ..!





تو نباشی قندها هم دیگر شیرین نیستند!
به همین چای یخ کرده قسم...!





یکی بود یکی نبود مال قدیماست…
الان همه باشن “تو” نباشی هیچکس نیست…!





مثل ندارد
میم های ِ مالکیتی
که از زبان ِ
تو می شنیدم . . .





حضورت در کنارم, تکان دهنده ترین خبر سال برای حسودان است!
بیا و این موج تکان را آغاز کن…!





کاش چشمات جنس قشنگ بازارها شن,من بیام
 به صدتا ناز بخرمشون که مال من شن




دل بستــــه ام به پاییـــز…
شــــاید…
دوبــــاره…
ســـرِ مهــــر بیاییــــی…






همه بهانه هایم از نبودن توست
اگر باشی…
اگرباشی…
از هزار و یک بلاهم بهانه نمی گیرم . . .





نوشته عاشقانه
ﺑﻴﻤﺎﺭِ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻯ ﺗﻮﺍﻡ …
ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺨﻨﺪ …
عاشق این بیماری ام …




پرسه زدن در خیالت ,زیبا ترین نیاز من است.
هوایم باش تا نفسم نگیرد...





نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟






خدایـــــا
این بند دل آدم کجاست؟
ک گاهی با یک
اسم..
نگاه..
با حضور یک نفر..
و یا با یک لبخند “پاره میشود”







ﺩﻟــــــﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫـــــﺪ ﮐَﺴــﻰ ﺑﺎﺷـــــد …
ﺁﻧﻘـــﺪﺭ ﺑـــﺮﺍﯾـــــﺶ ﮐَﺴــﻰ ﺑﺎﺷـــــﻢ …
ﮐــــﻪ ﺩﻧﺒـــــﺎﻝ ﮐــَـــﺲِ ﺩﯾﮕـــــﺮﯼ ﻧﺒﺎﺷــــﺪ …






عشق یعنی:
اینکه وقتی میخوای برسونیش،
رادیو پیام رو روشن کنی ببینی کدوم مسیر شلوغ و پر ترافیک تره . . .






تموم لحظه‌های سختو آسونو
من این پیاده رفتن زیر بارونو
به شوق همزبونى تو دوست دارم …





همه پیش من حرف از عرق و مشروب میزنند . . .
آن ها نمیدانند که
ای بانو
بوی موهایت از هر چیز دیگری برایم مست کننده تر است !

 

 




با تو به جای پاییز، حس می کنم بهاره
این عشق بی نظیره، این عشق موندگاره





نگاهم کن
میخواهم چشم هایم را به چشم هایت بدوزم !
میخواهم به این دنیا نشان دهم که
عاشق ترین خیاط منم . . .





جایی نوشته بود: “نیکوتین، اعتیاد آور ترین است”
تو هنوز ناشناخته مانده ای!

ور که آمار فیسبوک نشون میده همه یا شهید بهشتی درس می خونن یا صنعتی شریف !!!
پس دانشگاه های دیگه دانشجو نداره ؟؟؟ یعنی الکی بازن ؟






این دنیا ارزش نداره خودتو اذیت نکـن ؛ جاش بقیه رو اذیت کن یَک حالی میده !!!





یه سریام بودن قبلا ”چشم چشم دو ابرو” میکشیدن ولی الان یاد گرفتن ”خط و نشون” می کشن …
به اینا دست نزنید اینا دارن پله های ترقی رو اتوبان میکنن !





آقا يه روز يكي اشتباهي صد تا تك تومني شارژ فرستاد برام بعد بهم اس داد شارژم رو بده منم فرستادم صد تومنه به خوام بفرستم بايد از پول خودم بفرستم پس نمي فرستم . اونم گفت يعني چي شارژم رو بده! منم گفت نميدم.
خلاصه به اندازه ي هزارتومن برام اس داد شارژم رو بده منم به اندازه ي هزارتومن بهش اس فرستادم نميدم






دانشگاه پیام زور.......
1-اگه خونه تون دزد اومد و چماق نداشتید نگران نباشید ! یکی از کتابهای پیام نور رو بگیرید دستتون!
2-اگه خواستید فندق و گردو و …بشکنید و سنگ دور و برتون نبود میتونید از کتابهای پیام نور استفاده کنید!
3-اگه میخواید ماشینتون رو توی سرپایینی پارک کنید به جای آجر میتونید کتاب پیام نور رو زیر چرخاش بذارید!
4-با کنار هم گذاشتن یه سری از کتابهای پیام نور هم میشه یه دیوار چین درست کرد!





یکی از سخترین کارای دنیا اینه که "حسش نیس" رو برا مامانت معنی کنی





عاقا دقت كردين؟
تو تبليغ تن تاك ميگه شما به راحتي نميتونين دراز و نشست بزنين و"زود خسته ميشين"
اما با دستگاه دراز و نشست تن تاك"خسته نميشويد"و فقط پول خود را دور ميريزيد! ! ! ! !
عاخه خدايي اگر ادم خسته نشه و عرق نريزه لاغر ميشه؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 538
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 739
  • بازدید سال : 35,397
  • بازدید کلی : 700,083