loading...
بزرگوار | ترول , پیامک , جوک و سرگرمی
Reza بازدید : 95 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
گاهی كسی را دوست داریم اما او نمیفهمد ...
گاهی كسی مارا دوست دارد اما ما نمیفهمیم ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشكیل اجتماع دادیم :||
 
ادامه نوشته ها در ادامه مطلب ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لایـکـی ،
یـادی ،
آهـی ،
نـگـاهی ،
پـیـامـی ،
کـوفتـی ، زهـرمـاری ، لـنـگـه کـفـشـی چـیـزی بـفـرسـتـیـد دلـمـون گـرفـت ای بـابـا... :||

 

 

 

دفترچه تلفن جدید پسرا :
ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﭘﻮﺳﺖ ﻣﺎﺭﯼ
ﺭﻭﺳﺮﯼ ﮔﻞ ﮔﻠﯽ
ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻣﺸﮑﯽ
ﭼﺎﺩﺭ ﻣﻠﯽ
ﺯﻫﺮﻩ ﻣﻘﻨﻌﻪ
ﻋﺴﻞ ﮐﺘﻮﻧﯽ
ﺳﺎﺭﺍ ﻭﻧﮏ
ﺑﯿﮑﯿﻨﯽ ﻗﺮﻣﺰﻣﺸﮑﯽ
ﺯﻫﺮﺍ ﭼﺎﺩﺭﯼ
ﮐﻠﯿﭙﺲ1
ﮐﻠﯿﭙﺲ2
ﮐﻠﯿﭙﺲ3
ﮐﻠﯿﭙﺲ4
!!!ﮐﻠﯿﭙﺲ

 

 

 

رفتم بانک به کارمنده می گم : ببخشید شما صندوقدار هستید ؟ میگه پَ نه پَ ! هاچ بکم...

 

 


سر جلسه به جلوییم می گم سوال ۳ بلدی ؟ میگه آره می خوای ؟
میگم پَ نَ پَ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بت بگم...

 

 

لیلی به مجنون گفت : همه این کارارو می کنی برا من ؟
مجنون : پَ نه پَ من عاشق آنجلینا جولی ام ، تو حریف تمرینی هستی...

 

 

رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 35,010
  • بازدید کلی : 699,696