loading...
بزرگوار | ترول , پیامک , جوک و سرگرمی
Reza بازدید : 99 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
یک سال پولامو جمع کردم باهاش ماشین بخرم

الان میتونم باهاش 3 تا سطل ماست بخرم!
○.○.○.○.○.○
میگن سوالای تستی تو بهشت، همشون گزینه ی «نمیدانم» هم دارن
○.○.○.○.○.○
من بچه بودم یه بار به بابام گفتم این هندونه مو دارا (نارگیل) چه مزه ای هستن؟
بابام نشست گریه کرد
○.○.○.○.○.○

 
من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم
بابام اومد پشت سرم فوری Help رو زدم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم
اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز
○.○.○.○.○.○
یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد
اگه وسط روز میومد روزی 2 یا شاید 3 تا اختراع رو تو کارنامم داشتم
○.○.○.○.○.○
زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده
که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه
بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم
○.○.○.○.○.○
این خارجیا یه قاشق شکر میریزن تو قهوه بعد نیم دور میچرخونن میذارن کنار یعنی که چی؟
ایرونیا صبحا نیم ساعت فقط هم میزنن، بازم وجدانشون راضی نمیشه
○.○.○.○.○.○
ﺁﻗﺎﻫﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺑﺮﺍﯼ پسرش، ﺍﺯﺵ پرسیدند ﺁﻗﺎﯼ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﭼﮑﺎﺭﻧﺪ؟
ﮔﻔﺖ ﺩیپلوماته، ﺍﺯ ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﭙﻠﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﺎﺕ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﻪ!!
○.○.○.○.○.○
امروز تو مترو بودم داشتم عکسای گوشیمو میدیدم
رفتم رو عکس بعدی
یارو بغل دستیه میگه بزن عکس قبلیو من کامل ندیدم…
○.○.○.○.○.○
نهایت برنامه ریزی و دوراندیشی ای که والدین 
عزیز
در دهه شصت واسه آینده بچه هاشون داشتن این بوده که:
چه جوری بچه شون نیمه ی اول سال به دنیا بیاد،
اول مهر هفت سالگیش بتونه بره مدرسه؛ یه وقت عمرش به بطالت نگذره! اس ام اس های خنده دار...
○.○.○.○.○.○
داشتیم با مامانم تو پاساژ راه میرفتیم یهو مامانم هلم داد
داشتم با مخ میخوردم زمین!!!
میگم چرا اینجوری می کنی؟؟؟ میگه قوز نکن!!
○.○.○.○.○.○
زنه پالتو پوست گرون قیمتی که تازه اون روز صبح از فروشگاه خریده بود رو پوشیده بود
و مشغول تماشای خودش تو آینه بود،
دختر نوجوان که تازه از مدرسه برگشته بود نگاهی به مادرش انداخت و با خشم گفت:
مامان میدونی به خاطر اینکه تو بتونی این پالتو پوست رو بپوشی و
باهاش به دیگران فخر بفروشی یه حیوون معصوم و بی دفاع و بدبخت و
بیچاره چه زجری رو متحمل شده؟
مادر نگاهی خونسردانه به دخترش کرد و گفت:
خجالت بکش، این حرفها چیه پشت سر بابات میگی!!
○.○.○.○.○.○
طلاعیه جدید راهنمایی رانندگی:
پیرو مشکل آلودگی هوا،
امروز تنها خودروهایی که سه رقم سمت راست پلاک آنها
بر 17 بخش‌ پذیر است اجازه‌ی تردد دارند!
○.○.○.○.○.○
یکی وصیت میکنه تمام اعضاء بدنم رو پس از مرگم اهدا کنید جز مغزم!!
میگن چرا؟
میگه: عکسای خانوادگی توشه!
○.○.○.○.○.○
چوپانی را پرسیدند که چگونه ای؟
گفت: پشم گوسفندانم را چیدم، دیدم نیمی از انها گرگ هستند.
مواظب آدمها باش.
○.○.○.○.○.○
جهان سوم جاییست که پشت ماشینت بنویسی:
یا رقیه… یا زینب…
بعد با همون ماشین بیافتی دنبال آرمیتا و پارمیدا!
○.○.○.○.○.○
شاخ که باشی جات رو سرِ گاوه
نه رو سرِ مــا!!
(قابل توجه بعضیا)
○.○.○.○.○.○
دقت کردین مردا تو اخبار آدم نیستن؟
مثلن میگه در انفجار اخیر دو نفر کودک و 3 نفر زن مردند
انگار مردا آفریده شدن که بمیرن!
○.○.○.○.○.○
اگه نذری ماکارونی میدادن
سر “ته دیگش” یه واقعه عاشورای دیگه خلق میشد!
○.○.○.○.○.○
اس ام اس پسره به دوست دخترش:
کجایی عزیز دلم؟ زنگ زدم برنداشتی!
دختر: واااای همین الان از استخر رسیدم خونه!
دارم از خستگی میمیرم. میرم بخوابم کم کم… تو کجایی عزیزم؟
پسر: من توی یه پارتی ام! درست پشت سرت وایستادم ..!
○.○.○.○.○.○
دو تا جوجه عاشق همدیگه می شن.
همش با هم بودن
اما وقتی بزرگ می شن هر دو تا خروس می شن!
نکته ی اخلاقی: تا وقتی جوجه ای عاشق نشو!
○.○.○.○.○.○
تف ب این زندگی
تف ب این شانس
تف ب این بد بختی
تف ب این هوا
چیه هی میای پایین تر اس ام اس رو میخونی؟؟؟
تانکر که نیستم تفم تموم شد دیگه.. : )))
○.○.○.○.○.○
آقا تجربه ثابت کرده!
اگه بالای سر کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد!
برید کنار دورشو خلوت کنین بزارین کارشو بکنه! اس ام اس های خنده دار...
○.○.○.○.○.○
در اروپا دخترا بیرون میرن با کمی آرایش
در ایران آرایش بیرون میره با کمی دختر!
○.○.○.○.○.○
میدونم توی جوک های بالا تکراری هم داشت
خو حالا چرا قیافه میای واسه من اس ام اس های خنده دار...
بخند به روی دنیا تا دنیا به حالت گریه کنه
○.○.○.○.○.○
میگن وقتی میخوای از این همه بدبختی راحت شی
یا باید بگذری از جون، یا همرنگ جماعت شی
باید اونی شی که میگن، باید اونی شی که میخوان
چه رنجی داره تن دادن، به این دنیای بی وجدان
(برگرفته از آهنگ نامردمی ها از رضا صادقی)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 639
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 840
  • بازدید ماه : 840
  • بازدید سال : 35,498
  • بازدید کلی : 700,184