loading...
بزرگوار | ترول , پیامک , جوک و سرگرمی
Reza بازدید : 84 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
بدترین حال دنیا اینه که :
آدم دلش هیچی نخواد . . . !
 
 
بقیه توی ادامه مطلب ...
گفت خیلی میترسم ؛
گفتم چرا ؟
گفت چون از ته دل خوشحالم . . .
این جور خوشحالی ترسناک است . . .
پرسیدم آخه چرا ؟
جواب داد: وقتی آدم این جور خوشحال باشد
سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد !
 
 
 
 
 
آلزایمر !
میتواند بهترین بیماری جهان باشد ، تا هر ثانیه یادم نیفتد :
سهم من نیستی . . .
 
 
 
 
 
دِل عزیز و محترم !
لامَــصب ، یــاد بگیـر !
اگه کسـی بهـــت گُفـــت دوسـت دارم . . .
لـُــزومـــا بــه ایــن معنــی نیست کـه کِــس دیگه ای رو دوسـت نـــداره !
 
 
 
 
 
 
حکایت ما آدم ها
حکایت کفشاییه که
اگه جفت نباشند
هر کدومشون
هر چقدر شیک باشند
هر چقدر هم نو باشند
تا همیشه
لنگه به لنگه اند
کاش
این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها
به اجبار ، خودشون رو جفت نشون نمی دادند . . . !
 
 
 
 
 
تو نیستی . . .
رفتی . . .
اما یادت تمام قد بی رحمانه میان دلم ایستاده . . .
 
 
 
 
 
 
این روزها کســـــــی به خودش زحمـت نمی دهد یک نفــــــر را کشـــــــــــف کند !
زیبایـی هایش را بیـرون بکشد . . .
تلخــی هایش را صبر کند . . .
آدمهـای امروز ، دوسـت های کنسـروی می خواهند !
یک کنسرو که درش را باز کنند و یک نفر شیــــرین و مهربان
از تویـش بپرد بیـــرون !
و هی لبخنــــد بزنــد و بگـــــــــــوید :
“ حـق با تــوست ”
 
 
 
 
 
 
حســــــرت !
یعنی رو به رویــــــــم نشسته ای و باز خیســـــی چشمـــانـم را ،
آن دستمال خشک بی احساس پاک کنــد !
 
حســــــرت !
یعنی شانه هایت دوش به دوشـــــــم باشد
اما نتوانــــم از دلتنگی به آن پناه ببـــــــرم !
 
حســــــرت !
یعنی تــــو که در عین بـــــــــودنت
داشتنت را آرزو می کنــــــــم . . . !
 
 
 
 
 
بعضی وقتا خیلی سخته که پیش بقیه وانمود کنی حالت خوبه
در حالی که دوست داری از ته دل فریاد بکشی !
داغونم . . .
 
 
 
 
 
می خواهم اقلا یک نفر باشد که من با او از همه چیز همانطور حرف بزنم که با خودم حرف میزنم . . . !
 
 
 
 
 
بعضی از آدم ها مال تو اند ، حتی اگر بذارند بروند ، آخرش برمی گردند . . .
بعضی از آدم ها مال تو نیستند !
حتی اگر هر روز و هر لحظه کنارت باشند ، آخرش می گذارند می روند . . .
 
 
 
 
 
دلم مرگ میخواهد !
بی صدا !
بی هیاهو !
بی شلوغی !
بی گریه ها و ضجه های مادرم !
آرام محو شوم از صفحه ی زندگی !
جوری که انگار از اول نبوده ام . . .
 
 
 
 
 
افسانه ها را رها کن
دوری و دوستی کدام است ؟
اگر نباشی دیگری جایت رامیگیرد !
به همین سادگی . . .
 
 
 
 
 
میدانم روزى تومرا درٱغوش خواهى گرفت . . .
پشیمان و باچشمانى پر از اشک . . .
خودم را که نه عکسم را . . .
عکسى ک درزیرٱن نوشته شده :
“ چهل روز گذشت ”
 
 
 
 
 
 
من اگرمیخندم به اجبارعکاس است وگرنه . . .
بی تومن کجا و خنده کجا !
 
 
 
 
 
 
خطش را عوض کرد . . .
من ماندم و تمام دوستت دارم هایی ک هچوقت تحویل داده نشد . . .
 
 
 
 
 
 
 
قـول بده در تـمـام سال هایی کـ باقی مانـده تــا ابد مـراقب خـودت باشی !
دیگـر نـیستـم که یاد آوری کنم . . .
 
 
 
 
 
 
آمده بود تا پناهم شود . . .
اما . . .
از دست نبودن های گاه و بی گاهش ب هر کس و نا کسی پناه میبرم . . .
 
 
 
 
 
 
رویا
پشت چشمهایم به خواب رفت ؛
اندوه شکست ؛
حالا من ماندم و دلی
که صبوری نمی داند . . .
برای خداحافظی زود بود
ما هنوز به سلام نرسیده بودیم
 
 
 
 
 
 
حرف . . . !
بعضی حرفا رو
هر چقدر هم بقیه بگن
تا خودت تجربه نکنی
و به غلط کردن نیفتی بـاور نمی کنی . . . !
 
 
 
 
 
اینجا را خوب یادم است . . .
بهار بود . . .
چقدر هوا باب میل بود . . .
پر از اکسیژن . . .
آن اسب را یادت است ؟
سوارش شدم و ذوق ها کردم . . .
وتو آن طرف شاید نگاه میکردی . . .
حالا تو نیستی . . .
من به امید بودن تو آمدم . . .
نمی آیی ؟
هوا خوب است . . .
 
 
 
سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!
 
 
 
 
 
تــو هم تلخ بودی
تلــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند
غافل از اینکه این بار تلخی تــــو دلم را فلــــج کرد
 
 
 
 
 
تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…!
 
 
 
 
 
بی پناهی یعنی
زیر آوار کسی بمانی
که
قرار بود
تکیه گاهت باشد…
 
 
 
 
 
بدترین درد اینه که ،
مخاطب های گوشیتو چک کنی
و بخوای با یکی درد و دل کنی
ولی . . .
هیچکس و پیدا نکنی . . .
 
 
 
 
 
دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد
که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی
دو آدم،
خیـــره مـــی مـــاند!
 
 
 
 
 
به خـــــــدا
” دل ” آلزایمــــــــر نمی گیرد !
بفهمیــد آدمـ ها . . .
 
 
 
 
 
 
تـَـخــتـے ڪہ هـَـر شـَـبــ،‬‬
تــنــهــا؛
بــا یــاנِ کــســے روش بــخوابـے،
تـَـخــتـــ نـیسـ ــتــ…
تــابــوتــه…
 
 
 
 
 
برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری . . .
 
 
 
 
 
اگــــــــر مـــے بــیــنــــے هــنـــــــوز تــنــهــــــام …
بـــــــﮧ خــــــاطـــــــــر عــشـــــق تــــــو نــیــســـت !!
مــن فــقـــــــط مـــــے تــــــرســـــــم ؛
مــــے تـــــــرســـــــم هـــمـــــــﮧ مــثـــــل تــــــو بـــــاشــــــنـد . . . !
 
 
 
 
از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی
زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . .
 
 
 
 
 
روزهای تعطیل سخت تر میگذرند!
چون میدانم وقت داری به من بیندیشی،
اما نمی اندیشی . . !
 
 
 
 
 
چـتـرتــــ را بگــــیر . . .
چشــــــــــم های من . . .
بزرگ شده ی بارانند . .
 
 
 
 
” ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟ “ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ
ﻭﻟﯽ ” ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ ” ﺧﻮﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ …
 
 
 
 
 
شـک نـدارم سـفـره ی دلـم را ڪــﮧ وا ڪـنم هـمــ ﮧ سـیـر مــے شـونـد …!
 
 
 
 
 
ﺗﻨﻬﺎ کسی که ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﺎ ﺩﺍﺩ غم ﺑﻮﺩ
ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺮﻳﭗ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻴﻢ …
 
 
 
 
 
 
کــآش فقـــط بودی . . .
وقتی بغـــض میکردم . . .
بغلــــم میکردی و میگفتی . . .
ببینــــم چِشــآتو . . .
منـــو نیگــــآ کُن . . .
اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرمــــ.. .
 
 
 
 
 
لــبــخــنــد بـــزن…!
عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…
اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…
حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…
 
 
 
 
 
مُحـــتـآج
בرڪ شُـבטּ نیســتَـم…
فَـقَطـ ـ ـ בرבمـ مے ـآیـَــב
خـَــر فَـرضـ شَـوَمـــ
 
 
 
 
 
 
بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت
اندوه چیست ؟ عشق کدام است ؟ غم کجاست ؟
بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست . . .
 
 
 
 
 
ﻧﺨﺴﺖ ﺛﺎﻧﯿﻪﻫﺎ
ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ
ﺩﻗﯿﻘﻪﻫﺎ
ﺳﺎﻋﺖﻫﺎ
ﺭﻭﺯﻫﺎ …
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﻣﯽﺁﯾﯽ
ﻣﯽﺑﯿﻨﯽ
ﺳﺎﻝﻫﺎﺳﺖ
ﺩﺭﺩ ﻣﯽﮐﺸﯽ ﻭُ
ﭼﯿﺰﯼ ﺣﺲ ﻧﻤﯽﮐﻨﯽ
 
 
 
 
 
گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد
طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند . . .
 
 
 
 
 
 
حرفها سه دسته اند :
دسته اول : گفتنی ها
دسته دوم : نوشتنی ها
و دسته سوم : قورت دادنی ها
دو تای اول سبکت می کنند ، سومی سنگینت
 
 
 
 
 
نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده !
تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی . . .
 
 
 
 
همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ،
چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه …
 
 
 
 
 
باشــی یــا نباشــی .. ایــن شب ســـر میشـــود !
امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!
 
 
 
 
 
اگه کسی گریه میکنه به خاطر این نیست که ضعیفه،
به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده…
 
 
 
 
 
 
ﺩﺭﺩﯾﻌﻨـﯽ :
ﺍﻣﺸﺒــﻢ ﻣﺜــﻞ ﺷﺒــﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ
ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـــﯽ
ﺁﻫﻨﮕــــ ﺑــﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑـﺎﺯﻡ ﻓﮑــﺮ ﮐﻨــﯽ
ﺑـﻪ ﺣﺮﻓﺎﯾـــﯽ ﮐــﻪ ﺑﺎﻫــﻢ ﻣﯿﺰﺩﯾــم…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ خیلی همراهم بودی….
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ چقدر باهم دعوا کردیم و آشتی کردیم…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی…
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ….
لعنت به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ها….
ﻭ ﻣﺜـــﻞ ﻫﻤﯿﺸــﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ بایــد ﺗﻘﺎﺻـــ ﭘﺲ ﺑـــﺪن…
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 338
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 35,197
  • بازدید کلی : 699,883