loading...
بزرگوار | ترول , پیامک , جوک و سرگرمی
Reza بازدید : 171 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
من سرد . . .
هوا سرد . . .
همه چی سرد !
ولی سیگارم گرم !
این تضاد برای یک لحظه مرا به آرامش میرساند . . . !
 
بقیه توی ادامه مطلب ...
 
چه روز هایی رو تو نبودنت با سیگارم سر کردم . . .
بالاخره برگشتی و بعده این همه وقت
اولین حرفی که زدی این بود :
اَه چقدر سرفه میکنی اعصابم خورد شد !
 
 
 
 
 
 
ﺗﻠﺦ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﺼﻪ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ :
ﺻﺒﺢ ﺗﺎ ﺷﺐ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﺍﻣﺎ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮑﺸﯽ . . .
 
 
 
 
 
 
اوضاع حالم چطوره دکتر ؟
دکتر : همراهت کسی هست ؟
آره تو جیبم ؛ سیگار و فندکم . . .
 
 
 
 
 
 
برای شادی روح بی وجدانت سیگار میکشم . . .
ریه هامو خیرات میدم !
نمیخوام وقتی تو بغل اون نفس نفس میزنی ، نفس کم بیاری
آبرو داری میکنم مثل همیشه . . .
برای شادی روح ولگردت سیگار میکشم . . .
برای شادی تنها کس ولگرد من صلوات !
 
 
 
 
 
 
وقتی یه مرد تو فکر فرو میره ، فقط خاکستر داغ سیگارش هست که اونو از فکر در می آره . . .
سلامتی هر چی مرد با مرام . . .
 
 
 
 
 
 
می‌گویند ” سیگار را ترک کن ”
نمی‌دانند ته ِ هر سیگار به تو می‌ رسم . . .
 
 
 
 
 
 
عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم !
دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود . . .
 
 
 
 
 
 
او را با آخرین سیگاری ک به یادش کشیدم ب ته کفش سپردم !
فرستنده : سپیده
 
 
 
 
 
 
آخرین ها ، همیشه آدم را به فنا می دهند !
پـُـک آخر . . .
پـیک آخر . . .
و دیدار آخر !
 
 
 
 
 
 
در امتداد دود سیگارم . . . !
خط گیسوان کسی تکرار می شود که همه هستی مرا به باد داد . . . !
 
 
 
 
 
 
تو رفته ای و من تمام کارت شارز ها را سیگار میخرم !
و با خیابان حرف میزنم !
و به پنجره دیده بسته ام !
و ای کاش بدانی . . . !
 
 
 
 
 
 
همین که فهمید غم دارم آتش گرفت . . .
به خودت نگیر رفیق !
سیــگارم را گفتم !
 
 
 
 
 
 
نفرین به سقف و چَشم بیدار  نفرین به قاب ِ عکس و دیوار
نفرین به سیم ِ لخت گیتار / نفرین به قول ترک سیگار . . .
 
 
 
 
 
 
من سرد
هوا سرد
برف سرد
پاییز سرد
تو با من سرد
دنیای من سرد
همه چی سرد ولی سیگارم گرم !
این تضاد برای یه لحظه مرا به آرامش میبرد . . .
 
 
 
 
 
 
سکوت سهم من است
زمانی که جای لبانت را سیگار سفیدم پر می کند . . .
 
 
 
 
 
به سیگارم قسم که تو باختی نه من
چون تو الان تنهایی ، ولی من با سیگارم خوشم . . .
 
 
 
 
 
 
جای خالیش را
بـا سیگـارِ مناسب پــُـر کنیـد . ( ۲ نمـره )
 
 
 
 
 
 
دارم برگ میکشم اما نه سیگار برگ !
برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام . . .
 
 
 
 
 
 
سیگار را پُک می زنم !
پس هنوز نفس می کشم . . .
 
سیگار را روشن می کنم !
پس هنوز اراده دارم . . .
 
داغی سیگار را حس می کنم !
پس هنوز احساس دارم . . .
 
به سیگار عشق می ورزم !
هنوز دل زنده ام . . .
 
 
 
 
 
 
در حصار سیم های خاردار
در شهر مردگان متعفن
تنها سیگار به من گفت :
نفـــــــس بکش مَــــــرد !
تو هنوز زنده ای
فرستنده : محیا
 
 
 
 
 
میگذارم سرنوشت . . .
هـر راهـی کـه می خـواهد بـرود . .
من راهــم جداست . . . .
سیـگار بدست . . . .
کنج اتاق . . .
 
 
 
 
تو چه میفهمی از سردی نگاه ها
از کوچه های خاطرات
از غم های انباشته شده
از زندگی رویایی
از تنهایی
تنها چیزی که آرامم میکند
سیگار پشت سیگار است
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 599
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 800
  • بازدید ماه : 800
  • بازدید سال : 35,458
  • بازدید کلی : 700,144