loading...
بزرگوار | ترول , پیامک , جوک و سرگرمی
Reza بازدید : 92 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس های دلتنگی و تنهایی دی 92

به اندیشیدن خطر مکن
روزگار غریبی است نازنین
آن که بر در می کوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد . . .

.

.

.

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،
آهای جماعت…
میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟
شما دقیقا چه رنگی هستید؟!

.

.

.

سلامتی اونایی که مثل خودم این روزا که هوا دونفرست، با تنهاییشون قدم میزنن….

.

گیرم که از دیوار کوتاه دلم ساده میپری
با حصار بلند خیالم چه میکنی؟

 

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب ...

سیـب از درخت افتاد… ستــاره از آسمـان… تــو از دماغ فیــل… من از پل صـراط… گاهی فرقی نمیکند از کجا… سرنوشت مشترکی ست… ســـقــــوط…

.

.

.

پر از بغضم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی حلالم کن دارم میرم منو هرگز نمیبینی حلالم کن اگه دستام به دستای توعادت کرد اگه این عشق ادم کش به ما دو تا خیانت کرد

.

.

.

دیگرتمام شد!
آرزوهایم راگذاشته ام درون کوزه و باآبش قرصهای اعصابم را میخورم…
برای همیشه!!!

******* اس ام اس دلتنگی و تنهایی ******

برای تــــــو …
برای چشمهایتــــــــ …
برای مـــن …
برای دردهایمــــ …
برای مــــا …
برای این همه تنهـــــــایی …
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند

.

.

.

چه تلخ است یادآوری سر آغاز عشـقـی که گمان می رفت جاودانه باشد . . .

.

.

.

من دلم را فقط یکبارو یک روز به تو قرض می دهم تا ببینی که چه می کشم

.

.

.

 

می دونی دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی اینکه: بشینی به خاطراتت باهاش فک کنی …
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شوری اشکهای لعنتی ، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند …

.

.

.

می روم…به کجا؟
نمی دانم ….حس بدی ست… بی مقصدی!
کاش نه باران بند می آمد… نه خیابان به انتها می رسید….

******* اس ام اس دلتنگی و تنهایی ******

گفت : دوست دارم
گفتم : دوست ندارم !!
این دروغ به آن دروغ در …..!!

.

.

.

تردیدی نیست
تو رفته ای و دیگر بازنمیگردی
حالا دیگر تنهایی ام حرمت دارد
به حرمت آن هم که شده پشت سرت را نگاه نکن

.

.

.

اشتباهم این بود : . . . . . . که با دیدن اولین ” دل ” حکم کردم !

.

.

.

هر وقت داشتی یه ادمی رو تو ذهنت بزرگ می کردی جا واسه پشیمونی هم بذار . . .

.

.

.

کاش دهخدا میدانست دلتنگی…… فاصله…… بی وفایی……
تعریفش فقط دوحرف است…. تو

******* اس ام اس دلتنگی و تنهایی ******

سقف آرزوهای ما ، کف آرزوهای دیگری است …
دنیا به طور ناجوانمردانه ای آپارتمان است !

.

.

.

خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نـــــده….
تا شب های دلتنگی اش برای مــــــــــا باشد و روزهای خوشش برای دیگــــــــری…

.

.

.

در همین حوالی هستند کسانی که تا دیروز می گفتند: بدون تو نفس هم نمی توانم بکشم….
اما امروز در آغوش دیگری نفس نفس می زنند……

.

.

.

کاش تلخی های زندگی کمی الکل هم داشت…
شاید مستمان می کرد و نوش می گفتیم …

.

.

.

به یاد تنهاییم افتادم که هیچکس سکوتش را نشکست…
جز خیال تو… ‎

.

.

.

قلبم رو که تکه تکه کردی،
کارت که تموم شد صدایم کن تا خرده های احساسم را از روی زمین جمع کنم…

.

.

.

قلبم را عصب کشی کرده ام….
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد…

.

.

.

هنوز دلخوشی ذهن خسته ام اینست که در خیال خودم بیخیال من نشدی…

.

.

.

بلندترین شاخه ی درخت یک چیز را میفهماندآن هم تنهایی است . . .

.

.

.

حس میکنم جایی را تنگ کرده ام!!!
جایی در قلب تو برای آمدن دیگری…

.

.

.

چگونه میتوان به تاولهای پا گفت که تمام مسیر طی شده اشتباه بود؟

.

.

.

ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود؟ من که خود راضى به این خلقت نبودم زور بود؟ من که باشم یا نباشم کاردنیا لنگ نیست ، من بمانم یا بمیرم هیچ کسی دلتنگ نیست…

.

.

.

داشتم باز خوابم رو نگاه میکردم ، از فریاد غوغا شدم در خود. . .
خنده میکردی ، جوابم این بود؟!

.

.

.

دلم تنگ است
اما هنوز تو در آنجا جا میشوی
چقدر ابعاد بودنت عجیب است . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 35,019
  • بازدید کلی : 699,705